שחייה טיפולית

בשונה מטיפולים אחרים, אנו שמים דגש על ההנאה והחוויה תוך כדי משחק. השחיין חווה הצלחות גופניות, במשימות שלרוב לא הצליח לבצע עד כה, ועם זאת לומד להכיר את חווית הכישלון כסיטואציה שלעיתים קיימת אך בהחלט ניתן ואפשרי להתגבר עליה. ההנאה מגיעה מתחושת ההצלחה שהשחיין חש כאשר הוא מצליח לבצע משהו חדש פעם אחר פעם. השחייה הטיפולית מתייחסת לתהליך יותר מאשר לתוצאה וברגע שתהליך הלמידה ותרגול מיומנויות השחייה הייחודיות והחדשות יהיה נכון, מהנה וטוב עבור השחיין – תעלה המוטיבציה והתוצאות יהיו בהתאם.

השחייה כחלק משגרת היום שלנו משפרת את איכות החיים שלנו על ידי שיפור מצבי הרוח, שמירה על כושר ושיפור יכולת הריכוז. שחייה מתונה היא פעילות גופנית המתאימה גם לגילאים מבוגרים ולה יתרונות רבים:

  • שומרת על המפרקים והגב ומסייעת לבניית העצם.
  • בונה שרירים בצורה מאוזנת.
  • משפרת סיבולת לב-ריאה.
  • משפרת גמישות וקואורדינציה.
  • משפרת את היציבה.
  • בשחייה יש אפס פציעות ולכן היא מתאימה במיוחד לאנשים מבוגרים.

אנחנו מזמינים אתכם לבוא וללמוד לשחות נכון, לפתח טכניקת שחייה ביעילות וללא בזבוז אנרגיה מיותרת, להפעיל את שרירי הגוף בצורה נכונה ועל ידי כך להגיע לשחייה קלה ומהנה.