חוגי שיפור סגנון שחייה לילדים ונוער

אימוני השחייה מתאימים לילדים המסוגלים לשחות בריכת שחייה (25 מטר) ללא אביזרים.

מספר השחיינים בקבוצה נע בין 10 ל-16 המחולקים לרמות שחייה שונות:

  • מתקדמים/אנשובי/ברבוניות- גילאי 7-10
    עתודה/דגי חרב/פרינאות- גילאי 8-11
    הישגיים/כרישים/לוקוסים- גילאי 12-17
    נבחרת/שפמנונים/לוויתנים- גילאי 14-18

מטרת האימונים היא לשפר את סגנונות השחייה וללמוד סגנונות נוספים, לשפר את יכולות היציבה והקואורדינציה, לשמור ולשפר את הכושר הגופני וסיבולת הנשימה במים. משך האימון הוא שעה עד שעתיים (תלוי ברמה) וניתן להתאמן עד שש פעמים בשבוע.

אנו מאמינים שלמרות שהשחייה היא ענף יחידני, המצב בו שוחים בקבוצה יחד עם חברים ומאמנים הופכת את הענף למהנה יותר, מדרבן יותר ומגבש מבחינה חברתית ולכן גם מעודד את השחיינים לרצות להמשיך לשחות. מעבר לאימונים אצלנו בתמנון, אנו מקיימים גם מספר פעמים בשנה ערבי קבוצות לצורך גיבוש חברתי.

חלק מהקבוצות המתקדמות מתאמנות מלבד בבריכה, גם בשחייה במים פתוחים, כאשר אנחנו יוצאים שלוש פעמים בשנה לתחרויות ארציות ומקיימים בנוסף גם שתי תחרויות פנימיות (בחורף ובקיץ).

בתמנון אנו מחוייבים לילדים ומחוייבים להתקדם ולהשתפר, לכן כל הקבוצות של שיפור הסגנון הינן תחת הדרכתם של מנהלים מקצועיים, אשר מתווים את הדרך המקצועית לצוות המאמנים בתחום המים הפתוחים, באימונים בבריכה ובהטמעת שיטות עבודה המקובלות ברמות השחייה הגבוהות. כל זה על מנת לעזור לשחיינים להצלחה.

מים פתוחים

ענף ספורט בו מתחרים בשחייה באזורים גדולים: נהרות, אגמים, מפרצים ובים הפתוח.

שחייה במים פתוחים היא חוויה שונה לחלוטין משחייה בבריכה ומצריכה תרגול, יכולות וסגנון אחר. במהלך התחרות בים יש להתמודד עם גלים, זרמים, סחף ומליחות המים ואת כל האלמנטים האלה אנו מתרגלים אצלנו במהלך האימונים בבריכה ובאימוני ים שאנו מקיימים במהלך מחנות האימונים שלנו בחופשים.

* השחיינים יגיעו לאימונים מלווים בציוד יעודי (סנפירים, כפות, קרש, פולי ושנורקלים).

בשנת 2014 נפתחה בתמנון חטיבת השחייה למרחקים – Open Water. מאז ועד היום עברנו קילומטרים רבים של אימונים ותחרויות רבות.

Facebook
YouTube
Instagram
דילוג לתוכן